20 lat doświadczenia
do Twojej dyspozycji
Sprzedaż wartości to nowe podejście do sprzedaży, w którym handlowiec skupia się na odkryciu, co jest wartością dla klienta i proponuje rozwiązanie, które tę wartość dostarcza. Stare podejście, polegające na analizie potrzeb i propozycji rozwiązania, to obecnie za mało. Same informacje o potrzebach i oczekiwaniach klienta nie wystarczą, by sprzedać. Nie pozwalają na wyróżnienie proponowanego rozwiązania i skuteczne przekonanie klienta, aby je właśnie od nas kupił. W trakcie tego szkolenia podchodzimy całościowo do odkrywania i analizowania wartości w procesie sprzedaży oraz rozpatrujemy konkretne przykłady i problemy biznesowe, w których to podejście może być szczególnie skuteczne. Pokazujemy, w jaki sposób poprzez dodawanie wartości handlowiec może bronić się przed presją cenową, a także dosprzedawać usługi i komplementarne produkty.
Nauczysz się i przećwiczysz trzy główne grupy umiejętności:
Dowiesz się, jak pozycjonować swoje usługi/produkty poprzez budowanie wartości dla klienta
Nauczysz się opracowywać strategię nawiązania współpracy z klientem biznesowym
Poznasz metody budowania długoterminowych relacji z klientami
(Najbardziej wartościowe w tym szkoleniu) "Pokazanie nowych trendów i metod sprzedaży"
Branża motoryzacyjna
„Moim zdaniem gdybym na dzień dzisiejszy potrafił dobrze zastosować elementy szkolenia to byłoby mi bardzo łatwo prowadzić kontakty z nowym i starym klientem”.
Branża higieny szpitalnej
Nauczysz się jak wykorzystać różne metody przekonywania klienta – jak sprzedać wartość rozwiązania
Wzrost efektywności Skupisz się na tym, co realnie wpływa na zwiększenie efektywności w sprzedaży. | Większa wiarygodność Otrzymasz zestaw umiejętności, które prowadzą do zwiększenia Twojej wiarygodności. |
Wartości budujące przewagę Poznasz trzy obszary wartości, które budują przewagę nad konkurencją.
| Spójny koncept Zyskasz całościową i spójną koncepcję, w jaki sposób zbudować pozycję zaufanego doradcy u klienta.
|
Wzrost pewności siebie Zwiększysz swoją skuteczność bo poznasz procesy i mechanizmy, które nimi rządzą.
|